Finally spotted the sun! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Ieke Lammeren - WaarBenJij.nu Finally spotted the sun! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Ieke Lammeren - WaarBenJij.nu

Finally spotted the sun!

Blijf op de hoogte en volg Ieke

02 Augustus 2012 | Thailand, Koh Tao

Het duurde eventjes.. maar dan heb je ook wat: een paar heerlijke uurtjes zon op het mooiste strand wat ik ooit gezien heb! De Phra nang cave beach in Railay. Na 2 daagjes Bangkok met Rik, een leuke fietstour met Co van Kessel door Chinatown en niet te vergeten een busreis van 16 uur verder kwamen we aan in Krabi waarnaar we met de longtailboat doorgingen naar Railay. De zon scheen; heerlijk! En wat is Railay mooi. Het is een soort schiereilandje vlak bij Krabi maar alleen te bereiken per boot, dus eigenlijk gewoon een mini-eilandje. Wel erg duur als je het noorden gewend bent maar dat ben je direct vergeten als je de prachtige cave beach en omgeving inclusief heul veul aapjes ziet :)

Jammer genoeg maar één nachtje in dit paradijsje kunnen verblijven want de tijd begint al aardig te dringen. Cambodja staat nog op de planning en nog maar 14 nachtjes te gaan! Dus hoppp door naar Koh Tao. Na een gezellig nachtboottoch waar we wat duitse backpackers hebben leren kennen arriveerde we vanmorgen om 6 uur in Koh Tao! We kregen het gekke idee om met z'n allen een soort villa te huren hier. Maar helaas konden we die alleen voor een maand huren. Jammerdebammer maar we hebben zeker niets te klagen! Na 3,5 uur met Anna rondgelopen te hebben, vonden we een heerlijk goed betaalbaar bungalowtje aan het 'Chalok baan kao' strand (Tropicana 'Resort'). Vandaag een scootertje gehuurd en samen met de duitsers een lange tocht gemaakt naar de Mango beach. Duiken schijnt prachtig te zijn hier. Koh Tao is het duikerseiland van Thailand. Morgen maar eens een snorkeltripje plannen!

Daarna alweer doorhoppen naar Koh Phangan, eens eventjes kijken hoe zo'n Full moon party er aan toe gaat hier:) Ik ben benieuwd.

Tot zover! De volgende update zal vanaf Cambodja zijn, ik ben errrrug benieuwd! Heel veel liefs!

• 09 Augustus 2012 - 19:45

Dees:

Heee iek,

ahh super leuk dat je lieve vriendje gekomen is :) en ja alles wat jij schrijft is indrukwekkend! Ben benieuwd hoe dat het duiken was, en ahh duitsters, leuke mensen zijn dat he ?? haha! Geniet nog!
    Dikke knuffel!