I <3 Pai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ieke Lammeren - WaarBenJij.nu I <3 Pai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ieke Lammeren - WaarBenJij.nu

I <3 Pai

Blijf op de hoogte en volg Ieke

28 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Hellooo vanuit Bangkok city!

Eventjes een kort berichtje.. Ben vanmorgen om 07:00 uur, na zeventien uur in de bus vanaf Pai, aangekomen in Bangkok! Nu mag ik lekker 5 uurtjes wachten tot ik mijn kamer in mag dus ben ik bezig met al m'n foto's te uploaden. De foto's die bij mijn vorige reisverslag hoorden kunnen jullie daar dus nu bekijken!

Helaas veel te snel weer vertrokken vanuit Pai, maar ik ben al op de helft van de reis naar het Zuiden! Ik hoop dat ik daar eindelijkkkk het zonnetje van Zuidoost Azie mag gaan zien en voelen :) Op internet staat dat het weer momenteel goed is. Juppie! Lekker eilandhoppen.

Pai was geweldig! Wat een ontzettend leuk stadje is dat. Ik kan het iedereen aanraden! Het sfeertje wat er heerst is heerlijk en Didi en ik hebben ons over onze scooter-angs heen gezet en we hebben dus met z'n drieen ieder een eigen scooter gehuurd. Lekkor rondtoeren! Langs het olifantenkamp van Pai gereden en jawel we konden een ritje maken op een olifantje! En wat voor een ritje.. Manmanman, wat een gekke man. Gelachen hebben we in ieder geval wel :)

Heel veel liefs vanuit Bangkok!

Ps. Ik kan hier in Thailand nergens in een internetcafe op mijn hotmail. Om te checken dat ik geen hacker ben stuurt hotmail een code door naar mijn home-emailadress maar die is verlopen dus kan ik de code niet ontvangen. Ik ga zo wel via m'n tellie wat mailtjes terug sturen!