Een kort berichtje... - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Ieke Lammeren - WaarBenJij.nu Een kort berichtje... - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Ieke Lammeren - WaarBenJij.nu

Een kort berichtje...

Door: Ieke

Blijf op de hoogte en volg Ieke

12 Juli 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

... vanuit Abu Dhabi!

Allereerst; bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Doet me goed:)

Na 7 uur naast een zuipende, stinkende, veel te nieuwsgierige 65+-er gezeten te hebben in het vliegtuig heb ik veilig de Verenigde Arabische Emiraten weten te bereiken.

Nog 4 uurtjes te gaan en ik mag gaan boarden voor m'n vlucht naar Bangkok!

Op Düsseldorf Airport al snel wat Eindhovenaren tegen gekomen die ook gaan backpacken in Thailand. Grappig, hoe klein de wereld toch eigenlijk is. Morgenavond wat drinken met Lina en een vriendinnetje van haar die ook vandaag aankomen in Bangkok! Het zal allemaal wel los lopen op de Khoasan road. Ben benieuwd wat me te wachten staat.

Nu maar eens proberen een dutje te doen onder deze enorme groen-blauwe koepel op het vliegveld. I like;)!

Liefs!

• 12 Juli 2012 - 07:55

Desiree(l):

Hoi schatteke!

Wat snel een berichtje al! hahahha, o wat heb je weer een geluk gehad in het vliegtuig! inderdaad de wereld is klein :P! Heel veel plezier morgen, is wel leuk gelijk met iemand wat drinken! Ik hoop dat je eerste nacht goed word in je hostel! we spreken elkaar snel weer(l)!

Knuffel!