Bangkok... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ieke Lammeren - WaarBenJij.nu Bangkok... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ieke Lammeren - WaarBenJij.nu

Bangkok...

Door: Ieke

Blijf op de hoogte en volg Ieke

13 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

.. it is!

Na 34 uur reizen gevolgd door 12 uur slaap ben ik net ontwaakt in mijn kamer in Bangkok! Wauw, Bangkok is huuuuge. Mijn hostelkamer is een beetje crappie en Khoasan road, waar ik gisteren al overheen gelopen ben op zoek naar mijn hostelkamer, is awesome!

Gisteren in het vliegtuig een andere backpacker uit London ontmoet waarmee in afgereisd ben naar de Khoasan road waar onze hostels liggen. Hij leek enorm op Bram, zo had ik toch meteen een soort van broerfiguur bij me ;). Vanavond wat drinken op de Khoasan road en morgen reis ik waarschijnlijk alweer door naar Kanchanaburi. Het hostel waar ik nu zit (Lucky House) vind ik namelijk vreselijk. Het voordeel van geen ramen in je kamer hebben en oordoppen in je oren hebben is wel dat je dus uit kunt slapen tot 14 uur om direct van je jetlag af te komen. Zo Bangkok verkennen!

Tot zo ver! Liefs!

• 14 Juli 2012 - 16:01

Marlies:

Heij Ieke,

Dapper vind ik jou om deze reis alleen te doen. Ik heb je al op de foto bij Lina op haar site gezien. Hoop dat je een goed en onvergetelijk avontuur tegemoet gaat. Zal je blijven volgen.

Lieve groet Marlies

• 15 Juli 2012 - 10:58

Familie Kersten :):

Hoi Ieke,

Super van je dat je zo ver weg alleen op vakantie gaat!! Heel veel plezier en maak er wat van.
    Heel leuk dat wij jou via deze site kunnen volgen.

Liefs Oom Paul, Thérèse, Janneke en Femke

• 15 Juli 2012 - 21:45

Desiree:

Haaai Iek! Fijn dat je even heb kunnen uitrusten! en wat onzettend vreselijk dat hostel :p, zou niks voor mij zijn! Gelukkig ben jij die hard ;)!
    Dikke knuffel!